Eventy mikołajkowe w obiektach handlowych rządzą się swoimi prawami. Przy jednoczesnym zachowaniu tradycji i atrakcji charakterystycznych dla tego wydarzenia, dobrze znaleźć też atrakcje, czy warsztaty, które wyróżnią CH na tle konkurencji.
kiedy zacząć planowanie?
Jak przy każdym evencie, im szybciej zaczniemy planowanie i organizację, tym lepiej. Więcej czasu przed eventem daje nam cały wachlarz korzyści, mamy większy wybór atrakcji, dekoracji, dostępności animatorów i czasem nawet lepsze ceny. Warto więc zacząć planowanie już na minimum dwa lub miesiąc przed samym wydarzeniem.
pamiętajmy o najważniejszym
Czy ktoś wyobraża sobie event mikołajkowy bez Świętego Mikołaja? Chyba nie. Dlatego jest to prawdopodobnie najważniejszy element każdego eventu mikołajkowego. Zadbajmy o znalezienie odpowiedniej osoby, jej strój i dodatki, tak aby całość była po prostu wiarygodna.
atrakcje i zabawy
Wiadomo, że eventy mikołajkowe głównie kierowane są do najmłodszych uczestników. Warto postawić na różnorodność atrakcji, warsztatów i zabaw, tak by każda grupa wiekowa dzieci uczestniczących w wydarzeniu mogła znaleźć coś dla siebie.
dekoracje
Dekoracje to kolejny element, nad którym warto pochylić się przy organizacji eventów świątecznych i mikołajkowych. Chcemy swoim wydarzeniem zapewnić atmosferę, która jest ciepła i sprawia, że odwiedzający CH chcą zostać w nim dłużej.
Przy wyborze dekoracji ogranicza nas tylko wyobraźnia, w zależności od budżetu, którym dysponujemy dobieramy na eventy zawsze najciekawsze i najbardziej atrakcyjne elementy dekoracji.
coś więcej
Pamiętając o elementach, których na evencie mikołajkowym zabraknąć nie może, dajemy sobie też trochę poszaleć i szukamy rozwiązań, które będą elementami wyróżniającymi. Mogą to być wyżej wspomniane dekoracje, ale także nietypowe, angażujące uczestników akcje prosale, gry terenowe, występy artystów, teatru lub koncerty.
potrzebujesz pomocy przy organizacji eventu?
Zadzwoń lub napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie najlepszą propozycję :)